home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

środa, 13 listopada 2013

Rozpaczliwe wołanie o pomoc, czyli jak mama wybiera prezenty...

Zbliżają się święta. Niby. Wszyscy tylko o świętach, o prezentach, o Kevinie i reklamie coca-coli. Mi, ponownie, przypadło najcięższe zadanie. Zgadnijcie.. No oczywiście. "Co ma przynieść Zuzi gwiazdor?" Czasami chciałabym, aby każdy wykazał się odrobiną kreatywności i sam zmontował w główce cudowny pomysł na idealny prezent dla Zezi. Szybko przestaje mi się podobać ten pomysł jak pomyślę o kartonie lalek Barbie które dostaje, albo różowych sukienek z aplikacją Hello Kitty. Co innego kupić małej dziewuszce? 

My - a właściwie ja - lubujemy się w zabawkach drewnianych... chociaż niestety mamy ich niewiele.Jakieś puzzle, wózek u babci, instrument muzyczny...  Czas to zmienić! Łoś to prezent urodzinowy, klocki już do nas jadą, a domek jest zaplanowany na najbliższy zakup. 


A dla mam małych Księżniczek polecamy lalkę. Jeśli masz wątpliwości, rozwiejemy je tutaj.

I co? Moja magiczna lista marzeń choinkowych właściwie spełniona... 

Liczę na to, że mi trochę pomożecie. Ociupineczkę. Tyci tyci. A obiecuję, że jak już skleję pełną listę, to podzielę się tą tajemną wiedzą z Wami!

No i najważniejsze: ładne czy praktyczne? A może ładne i praktyczne?

A co dla reszty rodziny? Skar
pety są w porządku?





źródło zdjęć z kolażu:

łoś i domek - IKEA
klocki drewniane - Sklep z zabawkami BERNEY TOYS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis