home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 24 listopada 2013

7 faktów o Matce Wariatce.

      


Stało się. Wybrała mnie. NOMINOWAŁA.

No i macie:

1. Nie jem posiłków po 20. 

Z zastrzeżeniem, że lody to nie posiłek. 
No chyba, że jestem głodna.. to wtedy coś zjem.

2. Kocham deszcz.

Deszczowa pogoda nakłania mnie do jednej z niewielu aktywności fizycznych, które toleruję...
mianowicie do spaceru. Kiedy pada, łatwiej się człowiekowi myśli, łatwiej znaleźć optymalne
rozwiązania dla sytuacji, które tylko pozornie wydają się być bez wyjścia. [Spokojnie,
informuję, że robię to bez  Zu., czyli rzadko.]

3. Moje ulubione danie to tatar wołowy. 

Z  piwkiem, obowiązkowo! Obowiązkowo – nie z Sokołowa. (: Niejednokrotnie widziałam w
męskich oczach zdziwienie, kiedy o tym mówiłam. A ja myślę, że kawał surowego mięcha to
odpowiednia dieta dla kruchych kobietek. 

4. „Kobieto idź do garów.” 

Te słowa dają mi prawie tyle samo radości, co poranny mokry całus Zuzi. Jest jeden
warunek: Ty zmywasz, Kochanie.

5. Cierpię na dentofobię.

Serio, serio.  Jak mała dziewczynka. Nienawidzę dentystów i panicznie się ich boję. Do
telefonu, aby umówić się na wizytę, choćby kontrolną, przygotowuję się psychicznie bardzo
długo.  To nie znaczy, że w dzień wizyty nie wymyślę sobie bardzo ważnych planów
zastępczych. W dzieciństwie, jeden z niosących pomoc dla moich zębów, ucierpiał. Ugryzłam
go w palec. Do krwi. Mniam.

6. Mam najgłupszy śmiech na świecie. 

Serio. Nie jest to ani trochę urocze. Zapowietrzam się, kładę na podłogę i niewiadomo, czy
się śmieje czy płaczę. W repertuarze mam jeszcze chrumkanie jak prosiaczek i śmiech
„opanowany”. W przypadku śmiechu opanowanego nie cieszę się całą sobą.

7.  Mam problem z napisaniem 7 faktów o mnie. 

It’s your fault, Jadźka. 

Ah, mogę nominować. Ale nie będę. Najgorszemu wrogowi nie życzę wymyślania 7 mało
wstydliwych rzeczy na swój temat. Chyba, że jesteście bardziej normalni ode mnie, wtedy, a
co! Wyzywam wszystkich blogerów ever. Tak. Ciebie też!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wiecie, że zmiany są dobre?

Że czasami trzeba podjąć ryzyko?
Niedługo będziemy pić szampana. Polubcie nasz nowy  fanpage, a zaproszę Was na mały toast!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis