home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 21 lutego 2014

Źródło energii odnawialnej



Ostatnio usiadłam i zaczęłam się zadziwiać nad nieustannymi sukcesami Zuzy. 

Tej dziewczyny nic nie jest w stanie zniszczyć. Diagnozy stawiane jedna za drugą nie robiły na niej większego wrażenia. Uśmiecha się do losu, który z pewnością niedługo stwierdzi, że rzucanie jej kłód pod nogi, jest zupełnie bez sensu. Mała je po prostu przeskakuje. 


Przy tym wszystkim daje mi niesamowitą siłę. Ani się obejrzałam, a wszystko co wydawało mi się niemożliwe, powoli się spełnia. Mam swoje źródło energii odnawialnej. Ładowane uśmiechami, spojrzeniami i ciepłym dotykiem. Ładowane miłością. Tydzień po porodzie wróciłam na studia, skończyłam I stopień, obroniłam inżyniera na 5, a teraz wracam z pełnymi akumulatorami na II stopień studiów. Wszystko to osiągnęłam swoją ciężką pracą i (beznadziejną) organizacją czasu. Nie miałam dziadków na miejscu, nie miałam komu „podrzucać” Zuzki, a żeby utrzymać laktację, odciągałam mleko w uczelnianych toaletach. 
Nie, nie uważam, że zrobiłam coś niesamowitego, że powinniście mi postawić pomnik (gest uznanie w formie przelewu wystarczy), ale mogę przez chwilę chodzić z zadartym nosem. To zdrowe. 











Zuza: sukienka - ciocia A. / botki - zara / rajstopki - wola / czapka - prezent / chustka - szafa mamy / płaszczyk - SH / torebka - etui plus wstążka - diy
mama: sukiena - ciocia A / ramoneska - bazar / rajsto
py - gatta / botki - no name


18 komentarzy:

  1. Dziecko w wersji źródła energii odnawialnej bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rosnie jak na drożdżach:) powiem Tobie coś więcej. możesz chodzić nie tylko z zadartym nochalem, ale i z podniesioną głową:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jesteście wspaniałe :) to 3mam kciuki za dalsze sukcesy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Ja czekałam z dzieckiem na koniec studiów, bo wiem, jak to ciężko jest z dzieciaczkiem. Samej udało mi się przez studia pracować i lekko nie było... podziwiam podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest właśnie mama godna podziwu !!!!
    gratuluję osiągnięć i zyczę powodzenia na II roku studiów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. II stopniu. (: Czyli rok czwarty. (: Aż taka młoda niestety nie jestem. :(

      Usuń
    2. Ale babola zrobiłam :)

      Usuń
  6. Ależ Wy fajne dziewczyny jesteście!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie pisalam komenarz " Skad Zuzia ma taka piekna czape?"
    Cos mnie podkusilo zeby przeczytac jeszcze raz, i co widze?
    " Czapka prezent" :D
    o losie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie to Twoje źródło energii odnawialnej!!
    A Ty mamuśka to zdolna jesteś :) Gratuluję osiągnięć i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. MY JESTEŚMY WAMI OCZAROWANE :) :) Cudowne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ! W moich oczach to ogromny wyczyn ! :) Mamy są silne dzięki swoim maluchom :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieca siła nie zna granic, a sila kobiety matki to juz kosmos:) nawet bez dziadków na miejscu można, jak się chce! Przypomnialas mi nasze zmagania z zajęciami:) dużo sukcesów dalej życzę! A i jaka matka patrz sukcesy taka córka patrz sukcesy:D

    www.mamyzmaganiainiedomagania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko podziwiać kochana, ile w tobie tej siły i wytrwałości :)
    no ale mając tak wspaniałą córcie - jak to ładnie opisałaś źródło energii odnawialnej
    - nie dziwie się;
    dużo wytrwałości i siły życzę na dalsze zdobywanie kolejnych zamierzonych celów

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis