home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

środa, 2 października 2013

Konkurs - WYNIKI!



No i po konkursie.

Albumu nie skasuję. Tak postanowiłam. Dał mi tyle radości, że przyda się jako lek na smutne dni. Mam nadzieję, że Wy też chodziliście przez ten tydzień uśmiechnięte :)

Chciałabym podziękować wszystkim sponsorom.
Gdyby nie Wy, nie byłoby konkursu, nie byłoby tych uśmiechów. Dziękujemy za zaufanie i poświęcenie nam swojego czasu. To nas uskrzydliło! 


Uczestnikom też dziękujemy.
Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej. Dziękuję, że doceniliście ideę konkursu i nasz zapał do działania :) Żałuję, że nie mogę nagrodzić wszystkich. Chociaż mam nadzieję, że przynajmniej wszyscy jesteście uśmiechnięci.


Nie weryfikowałam polubień, udostępnień. Mam nadzieję, że nikt nie był skłonny oszukiwać. Bo po co?

Bywały dni zwątpienia - szukanie sponsorów, robienie kuponów, plakatów... przy średnio sprawnym komputerze, teraz wiem - było WARTO! 


Nagrody:



Lalanka!


Zwycięzca: Alicja Lange







Spersonalizowany album 20 x 20 - 30 kart!



Zwycięzca: Łukasz Pyzik





 

  Dowolnie wybrana koszulka!



Zwycięzca: Anna Wolska




Dwa zestawy body plus voucher na 20 zł (:


Zwycięzcy: Alicja Wegner, Agnieszka Wojczuk


 Dwie żyrafy i worek na kapcie dla przedszkola :)


Zwycięzcy: Monika Kubsch, Ania Opiela (żyrafy zostaną wysłane losowo)

Zwycięzca: Marta Kot



 
Zestaw dla mamy i córki na wzór:


źródło zdjęcia: rupieciarnia.com.pl 

Zwycięzca: Dominika F-p

5 bransoletek z zawieszką! Do wyboru: serduszko, motylek, konik, kokardka, czarownica (:



Zwycięzcy: Henia Pietrzak, Joanna Włodarska, Iwona Ce, Aleksandra Ślezińska, Ewelina Gancarz



 

-20% na tiulowe pompony (:


                                                     
Zwycięzca: Patrycja Kordalska

3 razy  -15% na kolekcję!


Zwycięzcy: Agnieszka Blaszkiewicz, Elżbieta Świtulska, Agnieszka Kosior
 

2 razy! -15% na nową kolekcję! 



Zwycięzcy: Kamila Gajzner, Agnieszka Kloda
Gratuluję!

Wszystkich zwycięzców proszę o kontakt mailowy :) 


9 komentarzy:

  1. Super, jestem wniebowzięta! :) Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To my dziękujemy :* Też chcemy taką przytulankę! :(

      Usuń
  3. dziekujeeee ;p i pozdrawiam ILONA CE:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i moja kartka się spodobała, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuejmy bardzooooo wraz z synkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może zerkniecie sobie też dodatkowo na stronę https://butymodne.pl/dla-dzieci-antylopa-c25952.p10.html gdzie można znaleźć bardzo fajne buty dla dzieciaków? Myślę, że takie sklepy na pewno są bardzo przydatne, ponieważ ja ostatnio szukałam butów dla dziecka w moim mieście i kompletnie nic nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis