home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

czwartek, 3 października 2013

Trendy za 1 PLN : )

Kochana Radzka.

Obejrzałam upragniony odcinek z trendami i chciałam zrobić sobie niemodne zakupy.

Skończyło się jak zwykle. Ciuchy dla ZUZU. Chociaż jest jeden szczegół, który różnił te zakupy od innych. Podświadomie, jesienną szafę Zuzi, dopasowałam do obowiązujących trendów. Postawiłam na przepych, kratę, punk rock, kolory i grube swetry!




Przepych!


Tutaj łatwo o przesadę. Można zrobić sobie dyskotekę. Dlatego, postawiłyśmy na detale, np. złote guziki, cekiny, bogate zdobienie bluzki, srebrna nić. 


Moim ulubieńcem w tej kategorii są złote balerinki. Są ze skóry naturalnej i kosztowały dokładnie 1 zł (słownie: jeden złoty). Można je ubierać nawet do pozornie nudnych stylizacji, a gwarantuję, że Wasze małe fashionistki zwrócą na siebie uwagę. Jest tylko jeden problem.. to rozmiar 22. Traktuję ten 1 zł. jako inwestycję w przyszłość. Myślicie, że trend zostanie? Ah, nawet jak się trendy zmienią, to buty dalej zostaną ładne. 

Krata!


W mojej szafie jej nie ma. Miałam to zmienić. Nie wyszło. Za to Zuzi się poszczęściło. Spódnica, tunika, sukienka, druga sukienka i... jeszcze jedna sukienka. Jedna z nich ma uroczy wiązany kołnierzyk w stylu lat 60. A może nawet 50? Widzę oczami wyobraźni Zuzkę w kracie. Jedna rzecz, a nadaje cały charakter stylizacji. 

PUNK ROCK!


Podobno w tym trendzie chodzi głównie o skórę. Na razie nie będę Zuzi ubierać w skórę. (No chyba, że znajdę ładną ramoneskę ;) ) Dla mnie punk rock, to również jeans. Jeans kochany, jest ponadczasowy i zawsze pasuje nawet na wyjścia, na które nie wiemy co ubrać. Maja Sablewska ostatnio nawet polecała ubieranie się na full jeans. Nie byłam przekonana, ale po obejrzeniu kilku stylizacji, jestem na tak! Wystarczy dobrać odpowiednie dodatki. 

Postaw na KOLOR!


Nie wiem czy bym się odważyła. Może Zuzia mnie przekona. Jesień kojarzy mi się z ciepłymi kolorami. Pomarańcz ociepli nasze chłodne nastroje w pochmurne dni. Poza tym, kurtka łączy sobie dwa trendy - kolor i "bluza" w różnym wydaniu. Mi się podoba. Na Zuzi. :) 

Ciepłe swetry


W tej kwestii nie mam nic więcej dodania. Jesień kocha swetry. My też. A najbardziej ten w kolorze wanilii i ciemnej fuksji. Ten w kolorze fuksji jest również w mojej szafie. Od dwóch lat kochamy się z wzajemnością. On się nie kulkuje, a ja go regularnie noszę. W tym sezonie założę do niego lateksowe leginsy. Przecież rządzi punk rock!

Dodatki



O nich nic nie powiem. Chcę takie same. Poluję. Może jutro znajdę? Jako, że nakrycia głowy są też w modzie, to bez czapki z pomponem, albo ulubionego beretu, nie wychodzimy z domu! A koszule w kwiatki? Nie mogłam ich zostawić w sklepie. Do ciepłego swetra będą idealne. Radzka mówi, że warstwy są ok! :) Radzka ma rację, bankowo. 

A Wy? Macie swoje jesienne hity? :) Koniecznie mi o nich opowiedzcie!

5 komentarzy:

  1. Bo sztuką nie jest ubrać się modnie za duże pieniądze, ale ubrać się modnie i dobrze za grosze :) Ja to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, masz sporo czasu, żeby zgromadzić super szafę dla Polci!

      Usuń
    2. Święte słowa :)

      Usuń
  2. Moim hitem bedzie od teraz wasza pomarańczowa kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, gdzie taki lumpek się mieści?:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis