home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

wtorek, 20 maja 2014

Nie choruj, mamo!



Któż by śmiał narzekać na takie chorowanie.

O świcie, Zuzanna wstała, jednakże w planach nie miała budzenia mamy, a godzinkę zabawy. Usiadła grzecznie w pokoju i zaczęła układać po cichutku klocki. Wstałam, spojrzałam na nią, powiedziała tylko słodko:
-Mama, aaaa. 


Czyli „mama, idź spać, ja się grzecznie pobawię”. Niezwy le uradowana odpowiednim zachowaniem mojej córki względem chorej matki, udałam się do łoża, celem spoczynku. Po godzinie, lekko zaspana, przygotowałam Pocieszce śniadanie. Radość i wdzięczność, którą zobaczyłam w jej oczach, wynagrodziła mi cały ból i trud włożony w ugotowanie jajek na śniadanie. Wszakże, w trakcie moich dolegliwości, zagotowanie wody na herbatę, to nie lada wyzwanie. Dziecię posiłek skonsumowało ze smakiem, podziękowało i odeszło od stołu. Gotowa do korzystania z uroków wspaniałej pogody usiadła i poczekała... aż przyjedzie książę na białym koniu i jakaś Svietłana, która ogarnie ten syf w domu. 

No, zapalenie korzeni nerwowych/rwa/czycośtamcomidolega/colekarztodiagnoza to nie bajka. Sprawa wygląda tak: ona płacze, ja błagam, żeby przestała / ja płacze, ona prosi, żebym nie histeryzowała / leżymy obie i płaczemy. 

Pozdrawiam z łoża bólu.  





sweter - SH / spodnie - SH / kurtka - SH / czapka - SH

12 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda, tak slodko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdrówka ci życzę, a Zuzia wygląda przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę jedynie tego, że mój Kacper nigdy nie miał tyle empatii, żeby dać mi poleżeć chociaż 5 min, pierwsze co robi jak wstanie to woła jeść i tak miał od zawsze, i nie ważne czy ja umierająca , konająca, z gorączką... śniadanie musi zjeść:P
    Za to uwielbiam, kiedy masuje mi plecki kiedy mówię, że mnie bolą, kiedy pomaga mi nakryć do obiadu i sprząta po sobie po posiłku. Najbardziej na świecie jednak rozklejam się kiedy z każdego spaceru, nawet tylko do auta stojącego na parkingu przynosi mi kwiatka...
    Ściskam i życzę dużo siły do walki z bólem :* I Buzi dla ZuZu , że jest taka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak czytam to kolejny raz to stwierdzam, że dzieci są kochane i warto dla nich żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niech już mija! trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka :)

    Masz bardzo mądrą córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz czytam, ale warto :) Zdrówka dużo bo one najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matka zdrówka bo wiesz musimy się spotkać na kawę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrówka życzymy, świetne tenisówki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis