home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

poniedziałek, 12 maja 2014

Piękne, młode - jeszcze nie zbuntowane

#gwiazdy #ścianka #fejm #darmowakawa #jadźkaniekucaj

Mimo wcześniejszego omdlenia i nie najlepszego samopoczucia, udało nam się udać na spotkanie w Madagaskarze. Ogromny szacunek dla Marty i ogromu pracy jaki włożyła w przygotowanie spotkania. Wszystko wyglądało perfekcyjnie, dopięte na ostatni guzik. No i jabłecznik, przepyszny :) 

Większość czasu spędziłam na placu zabaw z Zuzia. Jako jedna mniejszych-aktywnych była lekko wystraszona. Z mama u boku wszystko było przyjemniejsze. A na trampolinie skakała wyżej ode mnie. 14.06 postaram się być w lepszej formie :)

Zaraz po wejściu na salę, zrozumiałam, że zrobiłam karygodny błąd. Przyszłam sama. Wielki plac zabaw pochłonął Bułeczkę bez reszty. Bawiła się ładnie, spokojnie, co wszystkich zaskakiwało. Na liczne pytania "jak się wychowuje takie grzeczne dziecko", niezmiennie odpowiadałam "kocha się" ( o ja naiwna, wierzę, że i drugi raz się tak uda.)

Sponsorzy cudowni, prezenty wspaniałe, ale to nie to jest istotne. Po raz kolejny pokazałyśmy, że potrafimy się zjednoczyć. Zebrałyśmy masę nakrętek dla Ziemka, a na konto Wojtusia, którego wspierałyśmy przy okazji poprzednich spotkań, powędrowały kolejne pieniążki. A niby blogery, to takie podłe bestie... 

Pooglądajcie obrazki. Na zdjęciach Zuzia, Zuzia i jeszcze trochę Zuzi. Czasami pojawia się ktoś inny :)












Zuza:
sweter - H&M / spódniczka - DIY / rajstopki - SH / opaska - DIY / body - SH 
mama: 
spódnica - no name / bluzka - Bershka (min. 2 lata temu) / ramoneska - sinsay (SALE!



Spotkanie I, Spotkanie II
fot. Patrycja, Aneta, Bożena
----
Sponsorzy:
millupaOlivocapBabyOnobibieco-bawkiGugugaSprinklesKolrowana ArtAMY KIDS & HOME;Omegamedwear my BELLEBoginie przy maszynieBruNiOLittle Rose & BrothersBoomBomgumberry.pl;EmiludekMaBiBiCzuCzuWydawnictwo OVODzidziuśBazgroszyt.plOjtytyKARTONmaniawronek.plŻyrafa SophieKominowo to i owoWydawnictwo ZakamarkiGu.

11 komentarzy:

  1. Moje babeczki kochane! :* Super że dojechałaś. Do zobaczenia 14.06! :* oby pogoda tylko była lepsza.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście niesamowicie grzeczna z Zuzi dziewczynka.
    A Tutu robi wrażenie. Zamawiam tiul i robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja naiwna wierzyłam, że Zuzka z Melą się zaprzyjaźnią i będą razem bawiły ;) ZA jakieś 2lata ten plan może wypali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja córka to sama słodycz i cudownie w spódniczce wygląda. :) Widać, że spotkanie bardzo udane i szczerzę zazdroszcze takiego czasu. :) Pozdrawiamy z Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia jest słodka ach jak dobrze było was zobaczyć na 14 tym razem z Maryśką to już widzę to szaleństwo wszystkich dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  6. łeeee szkoda, że nasze wspólne zdjęcie jest troszku zamazane

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta tiulowa spódniczka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że spotkanie takie pozytywne zostawiło wrażenia, kibicuję takim inicjatywom, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spotkanie, a Zuzia wygląda super, spudniczka rewelka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis