home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

sobota, 31 maja 2014

Daj dziecku siebie



Żyjemy w ciągłym biegu. Między studiami, lekarzami, rehabilitacją, codziennymi obowiązkami, czasami brakuje nam czasu, żeby zwyczajnie pobyć razem. Codziennie razem czytamy, rysujemy, gotujemy, jemy, śmiejemy się i spacerujemy szukając najpiękniejszych miejsc. Staram się znaleźć dla nas jak najwięcej czasu, bo tęsknie. Tęsknie za każdym mokrym buziakiem i gorącym uściskiem moich malutkich, tłuściutkich ramionek. Na uczelni spędzam tylko po kilka godzin 3 dni w tygodniu, mimo to, czuję niedosyt. 

Zewsząd krzyczące hasła ze sklepowych witryn, mówiące „kup prezent na dzień dziecka”, zmusiły mnie do poszukiwań prezentu idealnego. Myślałam co najbardziej może ucieszyć Zuzę. Jak sprawić, żeby ten dzień, był dla niej dobry. Szybko zrozumiałam, że najszczęśliwsza jest wtedy, kiedy jestem obok. Kiedy może mnie nakarmić zaślinioną bułką, poszczypać mnie w nos i uciekać przede mną boso na trawie. Zaplanowałam dla nas piknik. My dwie i dużo słońca – bez sprzątania i zbędnego marudzenia na bałagan, bez myślenia o problemach. 


Całkiem niedawno, koleżanka powiedziała mi, że jest trochę zdziwiona tym, że mimo iż moje macierzyństwo do łatwych nie należy, ja mówię o nim w samych pozytywach. Mnie to nie dziwi wcale. Cieszę się, że mogę tego doznawać. Mimo wszystkich trosk, zmartwień, chorób i problemów, każdego dnia budzę się szczęśliwsza. Mam dar, który dodaje sił. 


Podarujcie jutro dzieciom swój czas i siebie.

P.S. Post napisany pod wpływem silnych emocji. Nawet go nie przeczytałam, bo popłakałabym się tak samo mocno, jak w trakcie pisania. Wybaczcie, jeśli są tu jakieś błędy. Tekst popełniony z miłości. .. a na zdjęciu Zuzia - czerwiec 2013. :)

8 komentarzy:

  1. Fajna Mama z Ciebie:) Taka do naśladowania ....
    Mala Zuzia mnie rozczuliła totalnie :*
    A Ty nie płacz tyle, no chyba, że ze szczęścia :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ostatnio taki beksowy czas... :) Dziękiii :*

      Usuń
  2. Bo najwięcej czego w życiu brakuje ludziom to siebie na wzajem. Tak całkowicie i bez tych zbędnych dodatków. My nie kupiliśmy Ali prezentu, wierzę, że jutrzejszy dzień spędzony z nami będzie dla niej najlepszym prezentem, szczególnie, że w poniedziałek ja idę do szpitala na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna jesteś wielka ! Serio ! Sama się popłakałam jak to czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. <3czytal wlasne mysli... A przeciez to wcale nie moj blog Ania C-M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.. :) Mam nadzieję, że jest wiele osób, które myślą podobnie :)

      Usuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis