home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

środa, 14 maja 2014

Nie muszę prosić o miłość


Nie muszę prosić o miłość.

Po prostu jest. Budzi się obok mnie, zasypia. Docenia każdy gest i dziękuje za najprostsze rzeczy. Szklanka mleka jest dla Mej Miłości wystarczającym powodem, aby okazać mi, jak bardzo mnie kocha. Cieszy się, że wracam do domu ,jeszcze zanim przekroczeń próg domu. Wysłuchuje cierpliwie zwierzeń, stara się zrozumieć problemy dnia codziennego. Żyje dość beztrosko. To coś, co mi pomaga. Taka nauka, żeby się nie przejmować codziennością, żeby nie szukać powodu do bycia szczęśliwą, tylko uśmiechnąć się ot tak, po prostu. Tańczy zanim zacznie grać muzyka, jakby sama była muzyką. Nie mówi, że tęskni, nie obiecuje, że zostanie na zawsze. Po prostu to robi. Nie czułam tego nigdy wcześniej. Takiej miłości bez granicznej. Miłości, która nie jest zwykłą mieszanką chemii i hormonów.
Moja córka. 
Miłość doskonała.




ogrodniczki - H&M / koszula - SH

12 komentarzy:

  1. Dziewczynki, czytam, podziwiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. buziole dla Was dziewczynki! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie to napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Często sobie powtarzam, że choćby nie wiem co się miało dziać, to nigdy nie będzie źle, bo Ona jest przy mnie i zawsze będzie mnie kochać. Bezwarunkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyna zgadzam się z Tobą w 100 % !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojjj tak,dziecko to milosc w czystej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak,to jest najpiękniejsza miłość na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy będą jakieś relacje z majóweczki? P. S. Rewelacyjny blog oraz każdy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiej miłości i beztroski życze Wam każdego dnia i do końca życia!
    Cudnie jest Was oglądać takie roześmiane i promienne.
    Buziaki ogromniaste:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście cudowne, pełne miłości, takie luzu. Fajnie jest na Was popatrzeć. Można zrozumieć co w życiu jest najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość dziecka to najwspanialsze uczucie na świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis