home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

środa, 18 grudnia 2013

Mamo, jesteś kobietą!

[zdjęcie mojej mordki wrzucone na miły wniosek koleżanek z blogowigilii 
"Ty tam nie pokazujesz swoje ryja." No to pokażę.]
Opowiem Wam historię. 
Była sobie kobieta. Szczęśliwa, zadbana, obiekt westchnień wielu mężczyzn. Każdego dnia pielęgnowała w sobie to, co najlepsze – kobiecość. Wcierała w siebie balsamy pachnące owocowym sadem, rano sprawdzała, czy aby na pewno przez noc nie przybyła jej ani jedna zmarszczka. Zawsze pięknie pachniała, wiesz, tak jak pachną kobiety. Delikatnie, dziewczęco. Tak, że mężczyźni mieli ochotę przybliżyć nos do jej szyi, żeby móc poczuć woń jej perfum. A uśmiech... Uśmiech miała jak milion dolarów. Najpiękniej śmiały się jej oczy. 

Mijał czas. Nie jakoś pospiesznie. Chyba tak jak zwykle. Oczy wciąż jej się śmiały. Poznała kogoś. Feromony,hormony,endorfiny. To wszystko sprawiło, że wyglądała jeszcze lepiej niż zwykle. Przestała tylko liczyć zmarszczki. Wiedziała, że to od śmiechu. Od wielu godzin spędzonych w jego ramionach z uśmiechem na ustach. Nie chciała przestać się śmiać. Dni, tygodnie, miesiące,lata... Ślub! Zakochana, wciąż pełna energii. Sukienka, buty, bukiet – wszystko dopracowane do perfekcji. Piękniała w oczach. Mimo, iż on był jej jedyną miłością, wielką radość sprawiał jej fakt, że tak bardzo podobała się mężczyznom. 
[...]

„To przez dziecko, wszystko się zmieniło.”
„Nie mam czasu i tak mnie zaraz wybrudzi.”
„No może są delikatnie przetłuszczone, ale i tak nie wychodzę z domu.”
„Makijaż mam robić? Zwariowałaś? Idziemy tylko na zakupy. I niby dlaczego nie mogę iść w dresie? Bo ma plamę? Jedna, malutka... Nie przesadzaj.”
„Może zamówimy jeszcze jedną pizzę?”
„Faktycznie, trochę śmierdzi...”
„Przytyłam? Może ze dwadzieścia kilo. No w ciąży byłam. No ja wiem, że 5lat temu, ale byłam!”
"Wydatki, wydatki, wydatki, wiesz? No nie mam pięniędzy, żeby o siebie zadbać."


 Mamo, jesteś kobietą. Pamiętasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis