home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 8 grudnia 2013

Blogerki w Poznaniu I - relacja




Byłam współorganizatorem tego spotkania. Teoretycznie, powinnam się o spotkaniu wypowiadać w samych superlatywach. Na szczęście, nie mam takiego obowiązku. 

Dziewczyny, które zagościły na spotkaniu, to przemiłe osoby. Zapewniły miłą i ciepłą atmosferę w trakcie spotkania. Widziałam się z dziewczynami pierwszy raz, z niektórymi pierwszy raz rozmawiałam. Nie było między nami żadnych barier komunikacyjnych. Mimo napiętego planu spotkania, który ustaliłam kilka tygodni wcześniej... pozwoliłyśmy sobie trochę popłynąć. 



Spotkanie było dopięte na ostatni guzik. Wszystko zostało zorganizowane, tak jak z dziewczynami zaplanowałyśmy. Kilka tygodni gościłam w domu kurierów, mieszkałam na kartonach, wysyłałyśmy maile i starałyśmy się zapewnić dziewczynom maksymalnie dużo atrakcji, aby w przyszłości chciały spotkać ponownie. Jak już wiecie... to było I spotkanie cyklu, a właściwie tylko zapowiedź spotkań „Blogerki w Poznaniu”. Na spotkaniach obowiązuje całkowity zakaz wstępu dla Panów. No, chyba, że tych najmłodszych J Ich urokowi nie możemy się oprzeć. 











Z niemiłych rzeczy... Niektórym dziewczynom nie udało się dotrzeć. Mimo, iż na około tydzień spotkaniem wszystkie potwierdziły swoje przybycie. Wszystkie dziewczyny miały mój numer telefonu – niestety żadna nie zadzwoniła, nie napisała smsa. Tak naprawdę to Paulina musiała sama dociekać informacji o tym, czy dana osoba przybędzie.  We mnie gotowało się za dużo emocji. [Jedna dziewczyna napisała maila w dniu spotkania – ok.11.00. Spotkanie odbywało się o 12.00. ]

Czekam teraz na solidne klapsy na tyłek, za opublikowanie takiej relacji. Pewnie nic nie rozumiem, przypadki chodzą po ludziach i zima zaskoczyła ludzi w grudniu... Możliwe. Pewne jest to, że zachowanie tego typu jest brakiem szacunku dla czasu organizatorów. Wychodziłyśmy z siebie i my i sponsorzy, którzy licznie poparli naszą inicjatywę. Może mam błędne odczucia, ale jako organizator poczułam się urażona otrzymując informacje, że uczestniczki, którym nie udało się dotrzeć chcą otrzymać prezenty ze spotkania [wysyłka kurierem]. Jest to, w moim odczuciu, co najmniej nietaktowne. Resztę urazów zachowam dla siebie. Albo zakopię. 


Lista obecności:

Sponsorzy:
Wykazali się! Niesamowicie! I choć to nie o upominki chodziło, cudowności od sponsorów umiliły nam ten dzień i będą przypominać magię tamtego dnia. 











Na wiosnę kolejne spotkanie! Więcej ciepła, więcej Blogerek i większe... BOOM! (: Mam nadzieję, że uda nam się zapewnić Wam masę atrakcji – niekoniecznie związanych z upominkami, choć wiadomo – i one są miłe. 


Wszelkie sugestie i zgłoszenia sponsorów proszę wysyłać na maila: mazumazublog@gmail.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis