home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 22 grudnia 2013

Jak poderwać kobietę?


źródło


Nigdy nie przestanie mnie to zaskakiwać. Kreatywność mężczyzn USIŁUJĄCYCH poderwać kobietę. Co prawda, jeszcze nikt mi nie tańczył na stole, ale życie jet długie, więc wszystko przede mną! Na razie, dzielnie obserwuję. Znam już kilka stylów podrywania. W Trzciance, moim mieście rodzinnym, dominuje styl wiejski. Nie chcę Was zanudzać długimi wstępami... wiem, że drżycie z podniecenia - jak poderwać kobietę? 

M - Mężczyzna X
J - Justyna, czyli ja. Mama. 


***

M - Ile masz lat?
J - 23.
M - Łeee, to dobrze się trzymasz jak na ten wiek!


***

M - Czego się napijecie dziewczyny?
J - Jakieś piwko z sokiem.
M nawołuję swojego kolegę "E, Marian, chodź ze mną kupić dziewczynom piwo, bo nie wiem czy mi kasy wystarczy" 


***


M - Będę zajebistym ojcem. Chcesz się przekonać?

***


M - Przypomnij mi ile masz lat?
J - 23.
M - No to jesteś lekko podstarzała...

***

Oczywiście, M zdobył moje serce. Nie udało mu się za to zdobyć mojego numeru telefonu. Faceci - zapiszcie sobie, włóżcie do portfela, działajcie! Miłość czeka tuż za barem (: 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis