home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

czwartek, 23 października 2014

Dekoracje urodzinowe - DIY




Kilka wskazówek ode mnie: 
  • Nie kupuj dekoracji – zrób je.
  • Użyj rzeczy, które masz w domu: świeczki, wazony, kwiaty, lampiony, koszyczki. 
  • Wybierz 1 lub 2 dominujące kolory.
  • Użyj owoców do dekoracji – to proste i tanie rozwiązanie.
  • Kup jednorazowe naczynia i po zakończonej imprezie po prostu wyrzuć :)   
Wszystkie dekoracje wykonałam samodzielnie. Wszystko wydaje mi się proste, jeśli jednak coś wymaga dodatkowej instrukcji, napiszcie w komentarzu. 









4 komentarze:

  1. Piękne dekoracje :) też jestem zwolenniczką własnoręcznie wykonanych dekoracji, Twoje są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to generalnie ma dwie lewe ręce jeśli chodzi o robienie czegoś samodzielnie. Dlatego wolę kupować prezenty, nawet jeśli tyczy się to mojego dzicecka. w tym roku na dzień dziecka syn dostanie ode mnie nowe, markowe buty z https://butymodne.pl/trzewiki-i-polbuty-dzieciece-c25960.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis