home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 10 stycznia 2014

Kreatywne zabawy dla dzieci I


Czasami wydaje mi się, iż wymyślanie jakichkolwiek kreatywnych zabaw dla Zuzi jest zupełnie bez sensu. Najczęściej ja bawię się lepiej od niej. Albo gorzej - jestem jedyną osobą, która w ogóle się bawi. 

Dziś z powodu pogody i choroby musiałyśmy zostać w domu. Coby nie zwariować, Matka zaczęła wymyślać jakie wspaniałości może przygotować z córką. Co zrobić, żeby dziecko się nie nudziło? A najlepiej, żeby przy okazji rozwinęło swoje zdolności manualne, pobudziło receptory i takie tam?
MASA SOLNA!

Do wykonania masy solnej potrzebne będzie:




Wszystko wsypujemy do miski i ugniatamy. Bez określone zamysłu, czy przepisu. (: Wykrawamy interesujące nas przedmioty. Najlepiej nadają się do tego metalowe formy do ciasteczek. Można zrobić dziurkę, żeby "to coś" można było później gdzieś zawiesić.

Wkładamy do rozgrzanego na dwieście sto
pni piekarnika, albo do statku kosmicznego - my tak np. zrobiłyśmy. Ile pieczemy? Aż będzie gotowe, czyli twarde. (:


Kolejnym razem 
pokażę co nam wyszło. Albo nie wyszło...

4 komentarze:

  1. Świetny blog już poleciłam go rano mamą w przedszkolu ;) ja ze swojej strony mogę polecić sklep http://www.memoland.pl/ często zaopatrujemy się tutaj w zabawki dla dzieci mnóstwo rabatów i szybka wysyłka! MARKOWE ZABAWKI W DOBRYCH CENACH

    OdpowiedzUsuń
  2. zróbcie ciecz nieniutonowską bombowa jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele sposobów na rozwinięcie kreatywności u dziecka :) Zabawy z masą solną są bardzo fajnym pomysłem :). Ja ostatnio odkryłam coś zupełnie innego, ale może Wam również się spodoba - wyjście do teatru! Dwa razy byłam ze swoim maluchem tutaj http://teatrmalegowidza.pl/ . Przedstawienia są od 1. roku życia, fajna zabawa, na brak nudy nie będziesz narzekać (ani Twoje dziecko) :). Polecam wszystkim rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm masa solna - moja świetna zabawa z dzieciństwa i człowiek lepi co tylko sobie zamarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis