home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

środa, 29 stycznia 2014

Jutro będzie futro


Jutro będzie futro / co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj / Wczo­raj do Ciebie nie na­leży. Jutro niepew­ne... Tyl­ko dziś jest Twoje. / Przyszłość zaczy­na się dzi­siaj, nie jutro. / 



Tyle pięknych powiedzeń, cytatów, uświadamiających nam, że nie powinniśmy nic odkładać na jutro, a i tak żyjemy według sentencji Oscara Wilde'a."Nig­dy nie odkładam na jut­ro te­go, co mogę zro­bić pojutrze."




Zuzia i Mini Man Life





futerko - SH
bluzka z bufkami - H&M
spódniczka - SH

rajstopki - SH
buciki - H&M



16 komentarzy:

  1. Moje to "Żyj i daj żyć innym" .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne jest to futerko:) Bardzo czesto zdarza mi sie odkladac rzeczy na jutro, pora to zmienic!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ona ma rzęsy, pewnie zalotką jej podkręcasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ona do Cię podobna:)
    widzę tam w tle moją wąsatą<3

    OdpowiedzUsuń
  5. i ciotka się załapała na zdjęciu tzn. kawałek nogi i ręka :) tych rzęs zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ma cudne rzęsy! To niesprawiedliwe- taka dziecinka takie firany ma, a ja takie wypierdki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W cokolwiek mama nie ubierze córci to ja i tak będę patrzeć tylko na jej cudne oczy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mamy kamizelkę taką w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko wyglądała :D
    P.S. Widze swoje girki!! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka cudooo a oczy prześliczne!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis