home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 28 lutego 2014

Mnie to nie dotyczy

Oglądasz TV, czytasz wiadomości, kupujesz gazetę i nie możesz się nadziwić ile na świecie dzieję się rzeczy, które nie powinny mieć miejsca. I co sobie myślisz? No proszę, powiedz szczerze, jaka jest pierwsza myśl, która wtedy przychodzi Ci do głowy „jak dobrze, że mnie to nie dotyczy”. Cholernie dobrze. Masz mieszkanie i zdrowe dzieci, na zdrowie sam od dawna nie zaprzątałeś, a kto by się przejmował zepsutą ósemką, jeśli kolejne dziecko umiera. Masz się w co ubrać i za co opłacić rachunki. Ciebie to nie dotyczy. To nie Twój świat. To nie Ty.
A gdyby tak, dotknęło to Ciebie? Nie może. Ale jak? Mnie? Dziś? Już? Ale kiedy? Mnie to nie dotyczy. Dbam o swoją karmę. Nawet kupy po psie sprzątam. Takie życie w zgodzie z sąsiadami, bo natura do kup nigdy nic nie miała. Trawników nie deptasz, drzwi windy przytrzymujesz, przechodzisz na zielonym i uśmiechasz się do nieznajomych.  

To Cię nie dotyczy

Ale dotyka.

Dlaczego?

Bo karma to dziwka. Karma ma w dupie, że trafiła po raz setny na Ciebie. W dupie ma tony ubrań, jakie oddałeś ubogim, puszki, które zostawiasz bezdomnym, piątaka, którego rzuciłeś głodnym. Dziwka. Łapie zwykle tych, którzy są sami, bądź czują się samotni. Pewnie czuje satysfakcje z tego, że teraz siedzisz  nie potrafisz sobie poradzić z emocjami. Nie widzi Twoich łez, nie czuje bólu, który nie pozwala Ci wstać z łóżka. Karma to dziwka. 



... ale mnie to nie dotyczy. 

11 komentarzy:

  1. Nie napiszę Ci wesołego komentarza, bo teraz nie potrafię, ale nie napiszę też smutnego, bo tego masz za dużo. Kocham Was po prostu i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądam tv jestem zdrowsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam całusy <3
    nic więcej.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie wchodzić na twojego bloga,śledzić co sie u was dzieje,lecz zastanawia mnie jedno gdzie w tym wszystkim jest tatus małej? Wspiera Cię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata Zuzi jest najlepszym ojcem na świecie. :)
      Cieszę się, że nas śledzisz, mam nadzieję, że zostaniesz :*

      Usuń
  5. Bardzo emocjonalny post, we mnie jako czytelniczce wzbudził łzy...sama nie wiem wzruszenia czy wściekłości na ten poje.... świat, w którym jest tyle cierpienia, bólu, niesprawiedliwości. A może z obu tych powodów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Um. Jeden lepszych z postów. Świetny rzeknę nawet. Krótki. Prawdziwy. Piękny.

    Zdrówka dla Zu!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis