home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 23 lutego 2014

Schemat spacerowy


Spacer. Mówię spacer, Wy myślicie „bomba”. Trąba. 
Dziś miałam bajeczny pomysł na spędzenie dnia. Spacer. Bomba? Trąba. Chociaż dziś wcale tak źle nie było. Postanowiłam oszukać Tuta (czyt. Zuza) system. Jaki system? Już tłumaczę... 


Jeśli mama chce wyjść na spacer, przejdź do A.  
A. Zacznij płakać, z głodu. Zawsze jest dobra pora na kotleta. Idź do B. 

B. Jesz kotleta? Świetnie! Ubrudź się. Się, ciuchy, ściany, podłogę. Wszystko. Nie liczy się jakość. Liczy się ilość. Idź do F. 

F. Matka Cię pewnie przebiera, co?
Tak: idź do C
Nie: idź do D

C. Obsiuraj ją, a jeśli jesteś dziewczynką to chociaż zacznij uciekać. Możesz też płakać, że chcesz zjeść kotleta. Idź do B.
D. Ha. Wygrałaś. Ona już nie chce spaceru. Idź do E. 

E. przecież teraz Ty chcesz iść na spacer. Płacz, że chcesz iść na spacer. 

Ale jesteś brudna, nie? Nie możesz iść brudna. Idź do F. 

Dziś jadła nago. Obiad o 12. Nie zdążyła się zorientować, że jest głodna. Wszystko cacy. 









sukienka - SH / płaszczyk - SH / rajstopki - SH / buciki - zara / okulary - H&M

13 komentarzy:

  1. Ja pierdziele !!!! Gdzie Ty chowasz te SH? jak ja pójdę do swojego to nigdy nic nie ma :( A Ty same perełki .

    OdpowiedzUsuń
  2. przykleiłaś jej te okulary?
    na pewno przykleiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank znów doklejela małej rzęsy i jakoś musiała je ukryć. Stad te okulary.
      Zdradz gdzie te SH bo bym sie wybrała.

      Usuń
  3. Piękny płaszczyk. Mam taką dorosłą wersję. Proszę, pamiętaj o mnie, kiedy Mała wyrośnie. Bo Zośce na jesień będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Modeleczka. Mnie chyba dopiero to czeka z tymi podpunktami....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to tak? Płaszczyk kradziony, okulary niezdrowe, dziecko cukrem karmisz.... hehehe żartuję :)
    Tak naprawdę to na płaszczyk się nie mogę napatrzeć :) Piękny i Zuza w nim cudna. Takie słodziaki dwa z pieskiem. Spacer widać udany

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodko :)))!!! Czuć wiosnę.. pozytywnie:) buziaki dla całej Trojki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piekna pogode macie, tak wiosennie juz. Z tym szykowaniem sie na spacer to u nas jest czesto podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, okularove - love :)
    Ty jak już tam buszujesz tak w tym sh, to weź coś znajdź na 80-86 cm dla mojej M :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuza jak zawsze ubrana w same perełki.
    Płaszczyk rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty :) Sama chętnie bym takie ubrała.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis