home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 9 lutego 2014

Ktoś mnie pokochał...


Wzięłyśmy krótki rozwód. Tylko na dwa dni. Czasu minęło niewiele, a mimo to, kiedy wróciła, świat zaczął wariować. Dni stały się krótsze, bałagan mniej istotny, poranki przyjemniejsze i wiatr cieplejszy. W jej oczach jest więcej blasku, we mnie miłości. Trawa pachnie mocniej, ciasteczkowe kalorie mniej straszą.

Myśli w głowie tylko ciepłe, złe skutecznie jej uśmiech odgania. Nawet głupi film ogląda się przyjemniej we dwoje, kiedy możesz liczyć, że ktoś Ci otrze łzy. Małe muzyczne imprezy zakrapiane sokiem z pomarańczy, jeszcze nigdy nie dawały tyle radości. Możesz nawet słuchać disco polo. Jakie to ma teraz znaczenie?


Jeśli jeszcze kiedyś zadrwię z miłości, przypomnijcie mi, że moja jest wieczna. 







płaszczyk - SH | chustki - SH i Tekstylia Market | spódniczka: pepco | bluzeczka - F&F SALE | rajstopki - SH | buty - prezent 

14 komentarzy:

  1. Marynia mała :) U was wiosna, na zewnątrz i w sercach ! :)
    Ostatnie zdanie szalenie mnie wzruszyło ....:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co w d... mam skad masz ciuchy dla malej. ONI sa PRZESLODZCY!!!!! mozna na gwiazde patrzec godz!!! a pies pieknie komponuje sie w tlo ksiezniczki <3
    Nie przejmuj sie hejtami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarniesz moją trójkę na dwa dni? (dorzucę psa) nie będę tęsknić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, ja moją czwórkę też dorzucam, choć na jeden dzień, lub dwa. Odeśpię tylko ...

      Usuń
  4. Kurcze, ja to samo czuję, jak Martynka jest u taty.
    Chociaż czasem doprowadza mnie do szału, to wiem, że bez niej życie nie miałoby sensu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodzina w tej malinie. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdanie <3


    http://aakip.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko wzdychać by się chciało do takiej słodkiej laluni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziecko i szczeniaczek w komplecie rozwali największego chyba twardziela :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczną masz córcie, psiaczek także wspaniały - no i wiosna na zdjęciach ♥ ♥ ♥
    Dziecko to radość, miłość, szczęście...
    - zatęskniłaś po tej dwudniowej rozłące, nie dziwie ci się wcale kochana!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis