home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 11 sierpnia 2013

Chwila bez dziecka

Nie ma nic silniejszego niż nasza miłość. Nic. Każda rozłąka to ogromny ból. Uciekam od myśli, że nie ma jej obok mnie... z marnym skutkiem. Karmię swoją tęsknotę zdjęciami z naszych wspólnych chwil. Pomaga, na chwilę. Góra 30 sekund. Potem chcę jej coś powiedzieć... i nie mogę. Sięgam wtedy po telefon, dzwonię, mówię, że ją kocham, że tęsknie i, że lama, czyli mama w języku Zu., niedługo ją wytuli. Wtedy zwykle serce zaczyna mi pękać. Wychodzę ze znajomymi, wiem, że ja też tego potrzebuję. Uciekam od niebezpiecznych myśli i mówię "hej, będziesz lepszą mamą, jeśli w końcu odpoczniesz, choć jeden dzień!", bo mimo, że mam ogromne pokłady cierpliwości i miłości i nauczyłam się żyć bez snu i jedzenia, to czasami potrzebuję móc usiąść i wysłuchać swoich myśli, odgadnąć swoje potrzeby. Potrzeby kobiety, nie matki. 













legginsy - pepco
tunika - /była kiedyś sukienką/ zara kids
bolerko - SH
futerko - smyk
czapka - bazarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis