home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

czwartek, 14 sierpnia 2014

Srebrna sukienka




Największą przyjemność sprawia mi pokazywanie Wam takich stylizacji. 



Tutaj głównej roli nie grają pieniądze, gruby portfel i złote karty ukochanego, a odrobina kreatywności i szczerych chęci. Sukienka to zakup z SH - właściwie to prezent, bo nie kosztowała mnie ani złotówki. Buciki i skarpetki - najprawdziwszy vintage. Jakieś 23 lata, na nogach miała je sama.. MAMA! :) 

Nie bójcie się bawić modą. Ta dziecięca jest najbardziej wdzięczna. Tu nie żadnych zasad! Masz ochotę połączyć groszki z kratką? Spódniczka w gwiazdki i bluzka w kocie mordki?  Zrób to! Nasze dzieci zawsze będą wyglądać uroczo :)









... a w kolejnym wpisie - mama i córka :)


sukienka - SH / buciki - vintage (po mamie)

fot. Małgosia Pisarek



4 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, bo upamiętniły takie małe, drobne momenty w Waszym życiu, a jednakże bardzo ważne... a to ostatnie nie pozwala mi się doczekać części drugiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna Zu ! A buciki urocze ! Szkoda, że ja nie mam takich pamiątek z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis