home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 1 sierpnia 2014

Nowy Tomek w kuchni [recenzja produktu Russell Hobbs - Mix&GO]




Miał na imię Tomek. Przyszedł do mnie jakiś tydzień temu. Ładny był, nawet bardzo.




Rozgościł się, mówię mu, żeby się nie przyzwyczajałam, że to dom moich rodziców. Pełen luz, powarczał trochę, jak to facet, kiedy coś nie idzie po jego myśli. Rzuciłam mu jakiegoś banana, kilka borówek i mleko. Standardowy zestaw na rano. Był trochę głośny, ale ładnie się kręcił. Lekko zmieszany, w zielonych barwach, no nie wyglądał nazbyt męsko. Mimo to, ujął mnie swoją prostotą i zapakowałam go do walizki, aby móc na spokojnie przetestować nowy sprzęt w domu. Nie miałam dla niego czasu, ani pomysłów. Mimo że wyróżniał się spośród pozostałych i nie musiałam się nim wstydzić przed znajomymi, to jakoś nie miałam pomysłu, co moglibyśmy razem robić. Stworzyliśmy tzw. „kapciowy związek”. Zero szaleństwa. Trzy obroty na parkiecie i mogłam wracać do domu z pysznym koktajlem: borówki, banan, mleko. Dobrze nam znany schemat śniadaniowy. 


Zaprosiłam znajomych. Myślałam, że może przy nich się otworzy. Wiedziałam, że razem możemy stworzyć coś wspaniałego, wystarczy pobudzić kreatywność.

I stworzyliśmy! Całą masę pysznych koktajli. :)



----



Mój sprzęt, czyli Blender Mix&Go marki Russell Hobbs, spisuje się na medal. Codziennie rano tworzy ze mną coś pysznego dla mnie i dla Zuzi. Najbardziej upodobałyśmy sobie zielone koktajle na bazie szpinaku, które kiedyś poleciła nam babcia E.

Zalety:

-mały,
-precyzyjny,
-prosty w obsłudze,
-pojemniki na wynos w zestawie.


Wady:

-dość głośny.. ale chyba nie spotkałam jeszcze cichego blendera.

P.S. To był naprawdę świetny czas, pełen dobrych smaków i uśmiechu. Polecam Wam takie „koktajl party” - zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Kupcie ulubione owoce, warzywa i dajcie się ponieść wyobraźni. Jeśli bez dzieci, to możecie zamiast wody czy mleka, dolać coś innego – kawę np. ;) Jutro pokażę Wam nasze pomysły na pyszne koktajle. 



Post powstał w ramach współpracy z marką Russell Hobbs 

1 komentarz:

  1. Jeden pojemnik do zabrania na wynos wyniósł się od Ciebie i czeka u mnie! :D Zapraszam z drugim na wymiankę! PEŁNYM!
    ~Marta

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis