home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

wtorek, 23 grudnia 2014

Musujące kule do kąpieli [diy]




Pewnie jest wśród nas, kilka osób, równie zakręconych jak ja. Zawsze mi brakuje czasu. Na wszystko. Jeśli nagle przypomniało Wam się, że nie macie dla kogoś prezenty, przychodzę z pomysłem "na ratunek". Taki prezent "last minute". Poprzedni pomysł na pomysł last minute, macie tutaj<klik> , a wszystkie posty DIY, tutaj <klik> 

Przepis: 

  • 200 gram sody oczyszczonej
  • 100 gram kwasku cytrynowego
  • 30 gram oliwy (ja użyłam oleju arachidowego, pachną orzeszkami :))
  • 30 gram skrobi ziemniaczanej
  • dowolne dodatki (np. cynamon, przyprawa do sernika, do piernika, cukier waniliowy...;))

Mieszamy i wkładamy do dowolnej formy - ja użyłam silikonej foremki na kostki lodu. Fajne tez będą opakowania po kinder niespodziance. Odkładamy na kilka godzin, wyjmujemy - gotowe :)
Już zapakowane... ;)




Film zamieszczony przez użytkownika mom, bloger, life lover :) (@mazumazublog)

4 komentarze:

  1. Super pomysł. W tym roku już nie dam rady ale na dzień babci zmajstruję takie kule :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że może je zrobić samemu. Super pomysł <3 Będę musiała z tego koniecznie skorzystać!

    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! Na prezent dla siebie- jak znalazł :) Zaraz lecę kręcić kule :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poradnik, może warto jeszcze raz zrobić takie kule, fajnie jakbyś zaprezentowała więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis