home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 21 grudnia 2014

Prezent 'last minute' [DIY]


Przez cały grudzień myślałam o prezentach świątecznych. Myślałam, oszukując samą siebie 'jeszcze mam czas'. No i czasu zabrakło. Z małą pomocą Zulandy, wyczarowałyśmy choinki. 


Potrzebujesz:
- pędzelek,
- farbki,
- kartki z bloku technicznego,
- małego pomocnik

Przygotuj niezbędne rzeczy., zabezpiecz podłogę (albo szoruj przez kilkanaście minut, jak to robię ja ;)) i zacznij zabawę. Pierwszy krok, to pomalowanie pomocnikowi rączki zieloną farbą i odbicie jej na kartce (u nas: kart a4 - 6 łapek). Dorysuj pieniek i gwiazdkę. My włożymy choinki w ramki. :) Można też namalować choinkę na płótnie. 


Dajcie artystom wolność. Niech malują rękami, nogami, ustami, noskami.. Ah, nie liczcie na grzeczne słuchanie próśb "proszę, tutaj odciśnij rączkę". Pełna dowolność!


Wszystkie posty DIY: klik

3 komentarze:

  1. Piękna choinka, szczęśliwe dziecko. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł wygląda świetnie, a jest gwarancją sporego zadowolenia u obdarowanego :-) Dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poda mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis