home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

sobota, 20 września 2014

Dwa lata



Rozpłakałam się dzisiaj. Kilkanaście razy....


Pierwszy raz, chyba przy zmywaniu naczyń. Od 2 lat nigdy nie zrobiłam tego w spokoju. Później wypiłam kawę, jak zwykle zimną. Też płakałam. I płakałam przy wyrabianiu ciasta na pizzę – oby nie wyszło za słone... Wczoraj też płakałam. 2 lata temu na porodówce, próbowałam uwierzyć, że nie rodzę. No jak? Już? Jeszcze 2 miesiące! Wózek niekupiony, pościel niezałożona... Wtedy też płakałam. Skurcz. Jeden, drugi... 0:21, łkanie. 2 lata temu nie potrafiła sama oddychać. Dziś, posiada niesamowitą zdolność zdobywania ludzkich serc.

Pewnie nie tak wyobrażałam sobie pierwsze dwa lata naszej wspólnej drogi. Z lekarzami, których specjalności wcześniej nie znałam, ze szpitalami, w których spędzałam czasami więcej czasu niż w domu, z antybiotykami i tlenoterapią, z przetaczaniem krwi i immunoglobulin, z rehabilitacją i spotkaniami z psychologiem, z punkcją i badaniami genetycznymi...

Śpi. Głaszczę ją po główce, całuję czoło. Płaczę. Unosi się zapach świeżych babeczek. Mówię, że zawsze będę obok, że przybiegnę zanim zdąży mnie zawołać, że to jest właśnie przyjaźń. Ta prawdziwa, szczera. To wtedy, kiedy nie musisz mówić „potrzebuję Cię”, bo ta osoba sama doskonale wie, kiedy się zjawić. Mówię, że dziś jest szczęśliwy dzień, że musi pomyśleć życzenie, zdmuchnąć świeczkę, życzenie się nie spełni. Ja je spełnię. Obiecuję.


I płakałam … Płakałam, kiedy śpiewałam sto lat, bo tak bardzo się bałam, że nigdy nie będę mogła tego zaśpiewać mojej córce.  





17 komentarzy:

  1. Obie macie dzisiaj święto. Sto lat dziewczyny! Macie siebie i przeogromną miłość, a to najważniejsze. Dużo zdrówka dla Zu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszych chwil w życiu Wam życzę! Dzielne Dziewczyny jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat i duuzo zdrowia dla Zu. Znam ten strach, nigdy sie go nie pozbedziemy. I tez bede wyć za miesiac przy dwoch swieczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I co Justysku przeczytalam i ... płakałam ja wczoraj cały dzień przeryczalam, nie znam większych bohaterów jak nasze dzieci, duzo zdrówka i samych radosnych dni dla Zuzi od Antosia (Kasia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Zuzi:) Jak najwięcej zdrówka a reszta sama przyjdzie :) Jesteście wielkie Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla Zuzi, rośnij w śiłę maleńka i zawojuj ten świat:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeszłyście obie bardzo trudną drogę, jesteście wspaniałe i silne!
    Zuzi życzę zdrówka i uśmiechu każdego dnia oraz żeby spełniła wszystkie swoje marzenia , a Tobie Justynko zawsze tyle siły i wiary.
    Buziaki Urodzinowe od Cioci Ani i Kacperka :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat i spełniania marzeń - obu pań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, ale poruszyłaś mi serce...
    Wszystkiego nsjlepszego. Dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja płaczę jak czytam Twojego posta. Dużo zdrówka dla Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najpiękniejszego Zu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteście niesamowicie silne! Zdrowia, zdrowia, zdrowia... no i samych pięknych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzruszyłam się... Jesteście bardzo dzielne!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis