home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 19 września 2014

The best of ... szpital


Zebrałam dla Was garść, najlepszych historii szpitalnych. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę poruszać tego wątku. ;)

Podjeżdża taksówkarz. Podchodzę. Na rękach dziecko z plecaczkiem, w ręce fotelik samochodowy, torba podróżna i walizka, na ramieniu torebka i kuferek z kosmetykami. Pan otworzył mi bagażnik z miną "ależejaktokurdeocochodzi", wpakowałam wszystko, dziecko do auta, a on:

-Jak pani dała radę to wszystko na raz przynieść? I dziecko?! 
No myślałam, że wyjdę z siebie. Z fochem wsiadłam do samochodu... Jak mógł nie zauważyć, że jestem super bohaterem?!



***



Myślałam, że już mnie nic nie zdziwi. Dziś, ja 24-letnia kobieta, dostałam nagane od piguły, iż mój strój jest nieodpowiedni do szpitala, nazbyt wyzywający. Jestem w dresie. 



***


Jako, że zauważyłam, iż nikt na sali nie ma w zwyczaju myć się, zostawiłam żel pod prysznic i inne kosmetyki w łazience. Niestety, żel zaginął. Nie wiem do czego mógłby być potrzebny innym pacjentom. Może go sprzedali. 

***

Rozmowa z pielęgniarką: 
-Przepraszam, komu mogę zgłosić, że prysznic jest zapchany?
-A jest? Panie leżą tu 2 tygodnie i nic nie zgłaszały. 
... 

***

Rozmowa na korytarzu:
-Dobra dziewczyny, mycie i spanie.
-Ja myję Tomka jutro.
-Jutro?
-No nie mów, że ty myjesz Zuzę codziennie.
-No nie, pewnie, że co 3 dni. - odpowiedziałam ironicznie.
-To tak jak ja! - odpowiedziała mama numer 2, wyraźnie nie rozumiejąc ironii. 



***

Mój ulubiony... 2 lata temu na porodówce:
-Dobry wieczór, kogo pani szuka?

-Dobry wieczór, chyba rodzę. 

Rodziłam. 

3 komentarze:

  1. OMG, tekst o myciu raz na 3 dni mnie rozwalił... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bardziej o prysznicu zapchanym od 2 tygodni :/

      Usuń
  2. hahah jak zwykle same perełki :) ale i tak życzę, żeby ten dział się nie powiększał o nowe historie... :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis