home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

poniedziałek, 14 lipca 2014

Marzenia



Kiedy byłam mała chciałam być piosenkarką … albo miss. (Z drugiego marzenia w ogóle nie jestem dumna). Dezodorant był mikrofonem, a odwrócona miska sceną. Miałam nawet ułożone choreografie do utworów młodej Britney. Pamiętam jeden z wyjazdów nad morze. Mama zrobiła mi zdjęcie na plaży. Położyłam się na brzegu, ręką oparłam głowę. Mama krzyknęła „uśmiech”, a ja wyszczerzyłam swoje krzywe ząbki. „To będzie okładka mojej pierwszej płyty”. Miałam wtedy seledynowy strój i głowę pełną marzeń.

Teraz siedzimy tu razem – ja, Zuza i moje niezrealizowane marzenia. Mówię jej, codziennie – marzenia się spełnia, ja Ci pomogę. Mówię, że jeśli będzie chciała zamieszkać w Japonii, to pojadę z nią, że jeśli będzie chciała zostać treserem delfinów, to znajdziemy najlepszą szkołę. Mówię, żeby spojrzała prosto w słońce, żeby łapała te promyki, te które odbijają się na jej policzkach. Boję się, kiedy zapyta:

-Mamo, a kim Ty chciałaś zostać jak byłaś taka mała jak ja?
-Piosenkarką...
-A dlaczego nie zostałaś piosenkarką?

Dlaczego?

Sumienie mi podpowiada „miałaś jej nigdy nie okłamywać”. Mam jej powiedzieć, że świat, to nie marzenia? To nie ten kucyk, o którym myśli przed zaśnięciem? Żeby nie marzyła, żeby przestała, że to nie ma sensu, że szkoda czasu? Jak? Zabić w niej to, co w dzieciństwie najlepsze? Ja mam cele, nie marzenia! 

- Za słabo marzyłam, córeczko. Za słabo.






5 komentarzy:

  1. Kochana ale przecież nie jest jeszcze za późno, aby spełnić swoje dziecięce marzenia.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz po prostu Zuźce wytłumaczyć, że same marzenia nie wystarczą, trzeba mieć jeszcze duuużo siły, żeby je sobie spełnić. Możesz też jej powiedzieć, że Ty zawsze będziesz przy niej, będziesz jej pomagać i ją wspierać a także motywować, żeby wszystko, o czym sobie zamarzy się spelniło :) A Ty sama jesteś jeszcze mloda, więc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia nie zawsze się spełniają ale mimo to warto wierzyć i dążyć do ich spełnienia, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. marzenia się spełniają, wiem sama po sobie :)))
    alexanderek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia, a pewne marzenia lepiej, że się nie sprawdzają, bo po drodze czekają na nas wspaniałe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis