home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 21 marca 2014

Zwycięzca

Przyszło jej walczyć. 
Nam...

Po raz kolejny.


Skłamałabym mówiąc, że nie straciłam nadziei. Skłamałabym mówiąc, że i tym razem wierzyłam, że tę walkę wygrywa. 
Piszę to w momencie, gdy walka trwa. Gdy ból w mostku ściska tak mocno, że nie mogę oddychać. Gdy trzęsące ręce wylewają na kolana gorącą herbatę. Gdy spływający po policzkach tusz, brudzi białą bluzkę. Gdy zapaliła się w głowie lampka, gdy pojawiła się myśl, że my, że ja i ona, że obiecałam, że na zawsze razem, że nigdy się nie poddamy. 

Wiem, że wygra.



Choć ciężko wierzyć w cud, widząc swoje Maleństwo skrajnie wymęczone, żywione od kilku dni tylko kroplówkami. Ciężko wierzyć w cud, gdy chcesz, by chociaż lekarz powiedział „będzie dobrze”. Gdy słyszysz po raz kolejny „nie wiemy co jej jest.” Gdy sam ordynator zajmuje się dzieckiem, niewątpliwie zaniedbanym przez innego lekarza... 

Przypomniałam sobie, że nie wierzyłam w cuda. Nie wierzyłam w cuda, dopóki nie przytrafił się mi. Spotka mnie on jeszcze nie raz.

Edit 21.03.2014: Wiedziałam. Wygrywamy!   

18 komentarzy:

  1. O tym, że brak mi było słów na jakikolwiek komentarz słyszałaś nie raz. Przez ostatni tydzień codziennie budziłam się z myślą o Zu. Musi być dobrze, nie ma innego wyjścia - ucałuj Wojowniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Wam współczuję. Dużo zdrowia dla Was i siły!
    Czy Zu była szczepiona?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bądźcie dzielne i wyjdźcie zwycięsko ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygracie, walczcie dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście dzielne dziewczyny!! Trzymajcie się i zdrówka dla Malutkiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymajcie się! :* Zerówka dla malutkiej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymajcie się musi być dobrze nie ma innej opcji i tej wersji musisz się trzymać :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając ten post jadę autobusem i mam łzy w oczach. Wierzę, że mała wygra i nie ma innej opcji! Ale nie rozumiem dlaczego takie maluszki muszą tak cierpieć? No nie rozumiem :( Jesteśmy z Wami :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufff..... Trzymam niezmiennie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymajcie sie, mała jest dzielna, Ty jesteś dzielna, razem możecie wszystko, nawet góry przenosić! Będzie dobrze, wierzę w to, bo przecież musi, w końcu to Wy. Już niedługo bedziesz nam pokazywać wiosenne stylizacje urzęsionej Zu :)! Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymajcie się będzie dobrze musi być!
    Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że wygra! I wygryzie tę małą z "M jak miłość" i zostanie sławną aktorką :D ;)* Dużo sił!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Walczcie Dziewczyny! Zu ma moc, już nie raz to pokazała. Córeczce zdrówka, a Tobie Mamo siły, żeby tam być i wierzyć w siłę Zuzi. Myślami z Wami. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Was za wytrwałość !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis