home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

poniedziałek, 11 maja 2015

25


Rok temu też tu byłam. Pewnie jak teraz, siedziałam, pisałam. Ciągle coś pisze. Notuje, wymyślam. Tu jakiś przepis, tu numer do Kaski spod piątki, jakieś zlecenie albo zwyczajny zlepek moich myśli.

Chyba jestem taka sama. Chociaż...

Urosłam lekko. W bok. Lekko w lewy, mocniej w prawy. Mam dziurę w dolnej prawej trójce i włosy lekko za cycki. 

Ciągle nie dorosłam do jazzu i nie wiem kim chce zostać w przyszłości. Śmieje się do ludzi na ulicy i nieustannie życzę wszystkim miłego dnia, wierząc, że to uczyni ich dzień lepszym.           
         
Rok temu też tu byłam. Może trochę chudsza, może lekko bledsza. Rok temu też tu byłam. Na pewno smutniejsza.


Spotkajmy się za rok.

Nie tutaj. Gdziekolwiek. Z tym samym uśmiechem.


2 komentarze:

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis