home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

sobota, 15 czerwca 2013

Maybe4baybe


Ah, ile to się działo u nas ostatnio. Choróbsko Zuzuli, obrona duplomu Matuli. Okazaliście się niezastąpieni! Wasze wsparcie, kciuki, pocieszenie w momentach, kiedy sił mi brakło odebrało mi mowę! Cudowności, zasłużyliście wszyscy na WIELKIEGO CAŁUSA! 

Zanim Zuzol wylądował w szpitalu, znalazłam śliczne ciuchasy - maybe4baybe. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w słoniowej kolekcji. Pierwsza maskota Zuli to był właśnie koco-słoń i dlatego pewnie uśmiecham się widząc dzieciorzeczy z takim zwierzakowym motywem. Zamówiłam kolor niespodziankowy, obiecałam zmierzyć Zulannę i przesłać pieniążki... a tu klops. Zuzik w szpitalu. Czasami mam wrażenie, że inne bobasy nie chorują w ogóle, że Zulka wyrabia normę wszystkich niemowlasiów. maybe4baybe postanowiło nam zrobić niespodziankę. W skrzyneczce znalazłam awizo, a na poczcie niepozorną paczuszkę... :) 



Wszystkie wrażenia pozytywne. I nie jest to w żadnym stopniu spowodowane tym, że jest to prezencior. Bawełna tak milutka w dotyku, że ma się ochotę do niej przytulać i tulić. Zulka od razu znalazła podobne zastosowanie dla sukienuni i przykrywała nią sobie buziaka. Jakoś wykonania też bomba! Żadnych niteczek, prućków. Wszystko BOMBA BOMBECZKA. I te kolory... Sukienka skradła mi serce. Teraz sama o takiej marzę! A co najważniejsze - Zulce było w niej wygodnie. Materiał jest przewiewny a krój sukienkowy w ogóle nie krępuje ruchów! Nie wiem jakie mam Wam zdjęcia ze stylóweczką Zulki pokazać. To trochę takie oszustwo z mojej strony, trochę łatwizna, bo ta sukienka jest stylizacją sama w sobie! Kupujcie, zamawiajcie, warto!















Gościnnie - Bruno Brunowski 

Zuzia:

gwiazda - sukienka ze słoniem : maybe4baybe
opaska - H&M
sweterek - H&M
okulary - H&M

mama:
 
spóniczka - house
naszyjnik - house
bluzka H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis