home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 20 czerwca 2014

Pomoc dla Natalki Staśko








Już nie raz udowodniliście, że macie niesamowicie wielkie serca. Tym razem, też uda nam się pomóc, prawda? Kiedy poznałam historię Natalki, popłakałam się. To mogło spotkać nasze dzieci. 


Moją Zuzię, Twojego Franka i Jagódkę z blogu obok. Spotkało ją. Małą, bezbronną 18-miesięczną dziewczynkę. Nie chcę wiedzieć ile razy jej rodzice zadawali sobie pytanie "Dlaczego Natalka? Dlaczego nasza córka?"... Zuziowe problemy zdrowotne wydają się przy tym niesamowicie błahe... Taki wpisy nie pojawiają się tutaj, ale historia Natalki jest mi dość bliska. To kuzynka mojej koleżanki z liceum. Dziewczyna z niebywałym zaangażowaniem działa, aby móc choć częściowo pomóc Natalce. Sama patrzyłam na to wszystko i czułam ,że jestem bezradna... Małe przelewy nie uratują jej życia - wiem to... ale może i Wy odpowiecie na to wołanie?

"Mam na imię Natalka. Gdy miałam 1.5 roku moi rodzice dowiedzieli się, że mam nowotwór złośliwy - Neuroblastoma. Proszę - pomóż mi wyzdrowieć..." 



"Natalka przebywa aktualnie na oddziale onkologii Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Przeszła 8 cykli chemioterapii i operację usunięcia guza.Po niej czeka ją radioterapia, megachemia, autoprzeszczep i podanie przeciwciał. Ten ostatni etap leczenia jest realizowany za granicą i nie jest finansowany z NFZ. Koszt terapii to ok. 150 tys. euro czyli 600 tys. zł !!!!! To tylko koszty leczenia, a potrzebne będą jeszcze dodatkowe środki na około półroczny pobyt za granicą związany z leczeniem - w trakcie podawania przeciwciał, nie jest możliwy powrót dziecka do Polski. To kwota, na której uzbieranie mamy tylko kilka miesięcy.

Ponieważ nie jesteśmy w stanie udźwignąć sami takiego ciężaru finansowego, zgłosiliśmy się o pomoc do fundacji "Zdążyć dzieciom z pomocą".

Prosimy Was bardzo o pomoc w zebraniu środków na leczenie Natalki.W najbliższym czasie na pewno będzie się wiele działo, wierzymy, że z Waszą pomocą, inicjatywą, zaangażowaniem i kreatywnością DAMY RADĘ!!!!

Pozdrawiamy serdecznie
Rodzice Natalki

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
ul. Łomiańska 5
01-685 Warszawa

Bank BPH S.A. (darowizna)
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem: 24341 - Staśko Natalia - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Wpłaty zagraniczne:
Bank BPH S.A.
Kod SWIFT (BIC): PKOPPLPW
PL 86 1240 1037 1787 0010 1740 2700
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)
PL 31 1240 1037 1978 0010 1651 3186
(darowizny w euro)

http://www.natalkastasko.blogspot.com/
bazarek dla Natalki: https://www.facebook.com/events/281115558727092/
przybij 5 Natalce na Allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36445748"


Szukam sponsorów chętnych do przekazania fantów na licytację dla Natalki. Jest niewiele czasu, a potrzebne są naprawdę duże pieniądze.

Razem możemy naprawdę dużo.

Pytania / kontakt: mazumazublog[at]gmail.com 


źródło informacji i plakatów [klik]

1 komentarz:

  1. Czy palenie papierosów w żaden sposób nie wpływa na dziecko?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis