home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

piątek, 25 października 2013

Targi Happy Baby II - Mama na targach (relacja)


Nie powiem czy ta edycja okazała się lepsza od poprzedniej, bo niestety na poprzedniej nie byłam. 



Po tej mogę śmiało powiedzieć: "Kochani! Jeszcze wiele do zrobienia!"

Co się Matce podobało?
To, że organizatorom udało się zgromadzić tyle rodzin! Tyle brzuszków, tyle dzieci! Przemykałam między tymi dziecięcymi uśmiechami pstrykając zdjęcia. Dwie hale i multum atrakcji - dmuchane zamki, karuzele, tory rajdowe. Choć wydawało mi się, iż większość z tych dobroci, skierowane jest dla ojców (duże dzieci?). Zabawek co nie miara! Niektóre trudne do zidentyfikowania... Czy dziecko naprawdę potrzebuję maskotki za ponad 100 zł, na której będzie wyładowywać swoje emocje? 

Był i kurs pierwszej pomocy. Pan Przemysław, bardzo szybko, rzeczowo i przyjemnie, przedstawił tematy, z grupy "mnie to nie dotyczy, mojego dziecka to nie spotka." Moją Niuśkę spotkało, więc z zapałem podeszłam do kursu i starałam się zapisać w pamięci podręcznej, vel. mojej głowie, wszystkie informacje o uciskach, o oddechach. Teraz - czuję się pewniej. 



Targi niestety były... targowe. Nastawione na sprzedaż, a nie zapoznanie z produktem. Ciekawe rabaty kusiły. Ja, matka wymagająca, chciałam więcej! Chciałam informacji - a słyszałam "kosztuje tyle i tyle." No i jeszcze większość "tyle i tyle" to było o "tyle" za dużo. Kusiło rodziców, kusiło dzieci. 



O tym, że książek dla dzieci nie było (może jak ja byłam nie było?), nie wspomnę. Jedno stanowisko z jakąś fantastyką i szaroburymi książkami dla starszaków to ZA MAŁO. 

Zabrakło tu konkretnej idei. Jakieś myśli przewodniej, wokół której organizator dobierałby wystawców. Bo jak ma się do siebie stanowisko z naturalnymi mydłami i pachnącymi, świeżymi przyprawami, do chemicznych krówek, pochłanianych przez dzieci na kilogramy? A może ideą był zarobek? A nie nawet zapoznanie z marką? 

Pomysł jest świetny, wymaga doszlifowania. Przecież nie od razu Rzym zbudowano. 














---
Pomagamy dalej!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis