home o nas Dziecko Mama Moda Lifestyle Lovestyle Zuza mówi Współpraca

niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień dziecka

Rok temu, moja Niuśka, siedziała w moim brzuszku. Jeju, ile godzin przegadałyśmy. Obiecałam jej coś bardzo nierozsądnego. Obiecałam, że będę ją rozpieszczać. Miało być zoo, stary rynek, albo cokolwiek. Zuza wykluczyła zoo. Wielogodzinne bóle towarzyszące ząbkowaniu, zabierały i niestety wciąż zabierają, jej radość życia. Z bólem patrzyłam na kolejne łezki z jej dużych, niebieskich oczu. Dowiedziałam się, że poznańskie hipermarkety mają jakieś oferty dnio-niusiowe. W jednym była masa czekolady. Warsztaty truflowe-waflowe-czekoladowe! Multum czekolady! Zuzka, jeszcze za malutka jest na takie delicje, ale fontanny z czekolady malowały uśmiech na jej kochanej buźce. Była jeszcze jedna, jak się okazało, bardzo niezwykła atrakcja. Przejazd kolejką! Tak szczęśliwej Maludki już dawno nie widziałam! Z radością machała wszystkim, którzy nie mogli wyjść z podziwu :) Wszyscy komplementowali Niuśkę. Mówili, że jest wyjątkowo piękną dziewczynką. Jakbym nie zauważyła... ;-)

Na te okazję, obie wybrałyśmy pepitkę. Zuzy strój urozmaicił fuksjowy longsleeve. Wszystko co miała Zuzia ubrana, to skarby z SH :)

A Wy jak spędziliście dzień dziecka? To Wasz pierwszy wspólny?















Na zdjęciach oprócz Zuzi i mamy, widać Polę i ciocię Asię! Pozdrawiamy i dziękujemy za miły dzień!

2 komentarze:

  1. Radośnie, kolorowo i Ciotkowo! uwielbiamy takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA! Komplement od Mamy Mi? :) Mogę umrzeć! Całujemy i ściskamy :*

      Usuń

Jeśli podoba Ci się nasza przestrzeń, zostaw tu coś od siebie.

AddThis